new food



Hah...makanan nie memang menyelerakan...sangat-sangat segar udangnye....
makanan nie la yang mengenyangkan perut aku...huhuhuuhu.....
memang udang die yang paling sedap....marvellous!!!!delicious!!!!
so lau korang datang ke sarawak bley la aku belanja la...


ni plak makanan yang mule2 aku jmpe....
name makanan ni "LAKSA SARAWAK"
erhmmm mule2 time minx makanan nie kat kaunter x bajet la mcm nie rupenye....
ingatkan macam laksa kat smenanjung la rupenye mcm nie la rupe laksa sarawak
mule2 aku memang x berape suke la gan laksa ni p ble dar lme kat sne dar addicted gan laksa nie...
memang sedap la...seakan akan bihun kari....

huh..der HP plak kat situ....
tujuan bukan nak citer sal HP p nk cte sak tart to....
tart to ak makan gan member aku kogsi bertiga....
bende sedap memang rase x ckop jer hahahahaha...
erhmmmm addicted gak gan tart nie...
smpikan tiap kali p kafe mesty pesan tart nie....
memang tak sah lau x minx tart nie....
rindoooooo tart nie...

2 comments:

ecadwinkyasha said...

terliur nengok laksa sarawak ne...nak pg secret recipes lah....hahaha.

c!kon!ech!c said...

hah mcm 2 plak???nk mkn laksa sarawak p pg secret recipe....