Masalah..Problem Lah!

Hello hye guys...
lme dah x update blog nieyh....
ok firstly ak nak tarik nafas panjang2 sebab....

Sebab assingment aku kesemuanya dah siap..
hanya tinggal presentation je la....
tuh pon aku x risau dah sebabnya slide pon dah siap...
tapi....tapi..tapi...waktu nak tarik nafas nie la aku dapat cll
yg menyatakan assingment individu aku kene reject..
so nk x nk kne la wat semula....dan due date nye esok...
so mlm nie aku pon gah blank2 tuh yang aku update blog...

hai macam2 masalah la..
ye la bak kate kwn aku...
selagi kita bernama seorang "Manusia" kita x kn pernah lari daripada masalah

wahai hati, badan, jiwa & raga
harap lah kmu bersabar...semoga kejayaan serta kemanisan di akhirnya..:)

sambil-sambil menaip blog sambil-sambil tuh jugak la aku mendelete notification FB aku yang berlambak dalam email...smpikan nak carik tiket nk balik pon dah x jmpe...
haish....sush la.....

hah mengeluh agik???jgn mengeluh ok???
senyum je....;)

ok lah bubye!!!

3 comments:

Azee Hana said...

cik dilla..lame dah x menjenguk sini..bawak2 bersabar eh..kan boleh setting kat fb ,,bagi x de notification kat email..

c!kon!ech!c said...

urhmmm ak tataw nk wat ak jarang godek2 FB nie....
step by step plizz aja ak...

dariilhamkehati said...

wah , nih entry sem lepas nih , hehehe ! ak pnye asimen pown , 3x bg 3x kena reject , dugaan2