Hye guys.....good morning...
pagi ni sewaktu aku tgah siap2 nak pergi ke kelas....aku gan housemate aku bersarapan.
memang aku ni bukan jenis bersarap2 pada waktu paginie jadik aku join je la member aku makan....

menu pagi nie adalah
-roti yang disapu gan coklat
-hot vico
-air 0
tgah dok makan2 aku terimbau kembali nostalgia sewaktu aku alam persekolahan di mane aku nie penduduk asrama di sebuah sekolah di negeri Perak.
jadi kisahnye bermule dengan.....

kebiasaan nya pada hari Sabtu asrama kami ini akan keluar dari kawasan sekolah 
utuk lakukan aktiviti jogging bersama dengan warden tercinta la....
lepas jer sampai di Aspuri ni ape lagi tyme to eat lah...tapi as usual lah kawan2....
dok asrama mesty la makanan x sedap kan....
p nk wat cmne telan jugak lah yang pastinye...

hah tyme paling kebulur of coz la tyme mlm2 area kol 10 mlm dan ke atas
tu sure punye perut berbunyik2
mcm2 gendang....aku nie mmg jenis cepat lapar dlu same la gan akk2 kesayangan aku 
aku pngil dieorang tu dengan pangilan along & alang...

dek kerana lapa sangat...aku ni memg penyimpan makanan yang setia....
aku pon keluarkan la segala harta yang aku ade dlm loker aku antaranya:
-biskut
-roti
-air kotak
-meggi
-peanut butter

kami bertiga pon mkn la bersama2 dengan penuh enak....
tanpa ragu2 kami makan....
tapi tibe pada alang aku makan roti pada kepingan yang terakhir....
baru tersedar yang kami nie sebenarnye makan roti yang dah berkulat...pergh.....
ape lagi tyme tu.....rase nak terkeluar isi perut aku ...
korang bayangkan lah....dah mencekik smpi tinggal sekeping je roti tu 
baru la kami perasan roti tu berkulat....
hah meme sedap kan bile makan roti sapu gan peanut butter....
adoi e2 la penangan lapo bebeno....
smpi sekarang setiap kali aku makan roti aku teringat kisah nie...
dan dari peristiwe ni jugak lah aku lebih berhati2 dalam soal makanan nie....

erhmmm tu je la nak story.....
kat bwh nie ader picture roti berkulat nie.....

pic nie sye ambil dari blog seseorang....
nie link blog nye....

p/s : pastikan dlu roti yang anda makan...

3 comments:

dariilhamkehati said...

kaw tulis jgk citew nih , kiki ~

c!kon!ech!c said...

sebab pagi tuh aku first tyme sarap gan roti twos terimbau kngn la....

Azee Hana said...

kaw x ajak aku..sebab tu kulat..haha