slipper jugak yang berjasa...

Assalamualikum...hye guys....
hari aku nak update tentang satu peristiwe yang berlaku kat kawan aku
bende nie memg da bese jadik p salunye llki yang wat keje cmnie tapi kat tmpt yg kiteowg pegi tu pompuan lak yang wat keje cmnie...plik la aku......

kisahnye bermule dari sini.....
kami berenam naik satu kereta tuk g hang out la kat satu tempat nie...
kawan aku pon pegi la singgah surau tuk menunaikan solat maghrib n isyak 
kuar2 jep,,,,ksotnye ilang....yg syok agy tuh....ksot tu baru berumur 3 hari....
ya tuhan...masih ade jugak pencuri kasot zaman moden nie...
yang aku pelik tuh perempuan plak yang mencuri tuh....
jrang2 pompuan yang wat hal cmnie kot....
dunie...dunie....dunie
nie muke keceriaan...kwan aku yang pakai tudung grey tuh la yang ilang kasot tuh....cantik jugak kasot yang dye pakai tu...

hah ni plak selepas kejadian mencurik2 ksot tadi....

kesimpulannye sayangi ksot anda...simpanlah di tempat yang selamat...

1 comments:

dariilhamkehati said...

mcm tuh pown bole jadik kew ? mahal kew kasutnyerr ? jwb kt cbox ak law ajen larr , hahaha !