Majlis Pertunangan Sahabat ~SUE~


Assalamualaikum hye guys…tgok title pon korang taw apa ak nak story kan??hari nieyh x nak banyak celoteh just nak update picture sahaja buat tatapan rakan-rakan aku yang x menghadirkan diri kat majlis nieyh.




ok nieyh pict aku bersama sue tapi aku tgah pandang tab MR Bucuk aku hui2...




ini pulak kawan aku si Inakz ....hehehehe die pon x lme dah la




ini x kan korang x kenal kan nieyh la CP blogger tersenget di alam semesta ini hihihihihi…


ok la anyway tahniah kawan aku si sue nieyh dah bergelar tunangan orang....

8 comments:

Mia Liana said...

wahhhh selamat bertunang ya buat kawan tu..

c!kon!ech!c said...

huhuhuhu thnx u akk...hihihi kwn jep la yg bertunang kami x lagik huhuhu

dariilhamkehati said...

hahaha , ceh , terhangat la sangat kan , takde hangat mane la pown ..


larh , nape tak letak gmbo bertiga sekali , baru seimbang , hahaha !! ak pown nak hupdate nih , hehehe ~

c!kon!ech!c said...

x masukkn lagik pict bertiga tuh

kinara kinatara said...

wah tahniah buat sahabat ya:)

sukanya dengar orang yang dah menghampiri alam itu:)

s h a said...

Wahh...cantiknye baju dan pelamin termasuk orangnye sekali.Suke tengok. :)

c!kon!ech!c said...

@kinara kinatara TQ cik kinara..heheheehe kami pon jeles dengan beliau yang brtunang p mungkin da jodoh die smpi dlu hihhihihih

c!kon!ech!c said...

@s h a TQ sha...huhuhuhuhu orang yang mane hahahahaa....