Semester Baru....


Hello guys….hah lame sangat da x update blog nieyh actually aku dilanda kebuzyan yang sangat melampau la pulak hahahaha…*ape punye ayat ntah!*


Ok la sem baru nie aku rase kurang bersemangat sangat lemah longlai semacam je knpe ntah aty ni nak balik semenanjung jep homesick??owhh no…!


Sem lepas aku punye results dah ok….da stable..so dapt la aku amik full 22 jam kredit tapi aku nieyh tamak lak sem nie dah bagi 22 jam kredit aku nak 23 pulak hahaha….bukan ape aku dah hitung la lau ak x amik 23 jam kredit sem nieyh alamatnye aku kne extend tahun lerr…owhhh tidak ku sanggup lagi…sudah cukup suda…hihi…


So sem nieyh aku agak menderita jugak la sebab terpisah rumah gan kawan-kawan aku si Myra tuh p agak bernasib baik sebab aku dapat bilik single alhamduliallah la….senang lau bilik single nie nak wat pape pon xder spe kisah plus rumah aku nieyh hanya 2 orang je budak malay hihihi…yg lain Chinese…so rumah nie mmg bersih sgt la..plus lagi budak2 cina nie masing2 rumah dekat2 area U ak nieyh so depa ujung minggu balik le…so tinggal la aku gan budak malay…heaven p scary jugak la…huhuhuhu…anywy sem nie ok la x lah seteruk yang aku sangka kan..*walaweyhh ayat aku puitis kuang2*


 So aku nak menutup la story aku sampai kt sini jep…bubye..! 

4 comments:

s h a said...

Wahh...pack tu 23 jsm kdt. Sha dl max 18 je kot. Goodluck k dear. :)

dariilhamkehati said...

ak 19 je kowt sem nih , gud luck la yer , nih pown ak dah rase azab dah ...

cikonie said...

@s h a yess mmg pack tiap2 hari kol8 smpi 4 petg kelas..erhmmm nak grad awal kne pulun la sem nie

c!kon!ech!c said...

@cweet pinky azab la untuk ko smpi ari raby jadik ari khamis ko 4 tahun beb boleyh la ak nieyh terkejar2 nak hbeskan 3 tahun...x lalu extend...bnyk pakai duit...