Alhamdulilallah

Assalamualikum kawan-kawan...
Saye Kembali Untuk Menulis!!

Hah nak story kat korang lah aku dalam dunie blog nie boleh la dikatekan lame sejak sekolah agi tapi disebabkan zaman sekolah dulu kan aku nie x pandai sgt bab komputer...so aku jarang sangat bukak blog sampaikan tiap kali aku nk mule balik aku terpakse buat blog aku tuh yang aku bnyk blog tuh....hehehe..=D

Ok lah blog yang korang tengah baca nie merupakan blog aku yg ke 6 @ 7 huh aku pon dah x ingat sebab banyak sangat lah!
Ok sejarah aku mule start berblogging nie bile kwn aku Fara yang memperkenalkan kat aku....aku mcm berminat then aku minx die ajarkan aku untuk buat blog tu 1 kat aku....ok die ajarkan...tapi tuh lah aku....buat2 pastuh aku tinggal berlapuk2 pastu wat lagi...tinggal lagi....

So yg nie mungkin yg terakhir la...hehehehe.....
nk ckp yg follower aku pon dah bertambah....n yg tinggalkan tapak kaki pon dah bertambah dari sehari ke sehari....yg blogwalking kat ak punye blog pon dah ramai....cume! aku mmg x pernah join GA ke....Segmen ke ape ke jadah nye sume tuh sbb ade bnyk yang aku perlu pelajari lagi ok???

Thnx kwn2 yang owsem!!


hah ade pict aku kan???hahaha...syok sendiri kn...actually ank makcik aku tekan punye tekan tgok2 ak pon jdik follower kat blog aku sendiri...
hahaahahha...

2 comments:

Unknown said...

Welcome back blogger ! Salam perkenalan ye :)

dariilhamkehati said...

hoi ! asal ?? kaw tataw nak join segmen kerr ?? kalaw kaw nak tambah follower pantas , kaw join segmen yang memang untuk tambah follower , takpela , insyallah kalaw aku join lagik , ak ajak kaw join jgk , rugilarr , line tenet ngah laju nih kan , hehehe !!