Hormatlah Sikit!!!!!

Assalamualikum.....fuh....fuh....aiyoo berabok dah cinte ati aku nieyh....
maaf lame x update bloh almaklumlah as a student too many work we have to do it....aish spekang lak aku nie...

Baiklah time ak menaip nie hujan mencurah-curah jatuh ke bumi kenyalang nie...ok waktu sekarang 3.10 a.m.
still x dpt nak lelapkan mata walaupon dlm keadaan yang sejuk2 nieyh....hehehehehhe...
ok lah nak story yang berkaitan dengan title hari ni...


kenapa tajuk nieyh???
ok ak nak mulakan la cerita aku nie....hope korang boleh terima la apa yang aku ckpkan nieyh ek???
ok mlm tadi aku seperti biasa menjalani kehidupan sebagai pelajar sudah tentu aku nie aktif dlm bidang2 yang ditawarkan oleh kolej kediaman aku nie....actually aku join Kelab Kebudayaan Kolej Bunga Raya (KEBAYA)...di bwh sub silat tari....
sebenarnya aku dari semester lps lagi aku dah mmg join silat tari BRC nie.....cumenye bile msok sem nie aku ase mcm mls nk aktif kolej dek kerana beban pelajaran yang aku ambil semester nie...so,dek kerana minat nk bersilat tari tapi dlm masa yang sama aku mls nk ikot xtvt kolej so ak pon amik keputusan untuk ko-Q aku,aku ambil la subteras silat tari...so sepatutnye aku akan hadir latihan hanya pada hari rabu,tapi disebabkan atas permintaan coach kiteowg yang nak kami dari silat tari ko-Q bergabung gan silat tari dari grup BRC..aku pon ambil keputusan untuk join jugak yang silat tari under BRC...

so mlm nie merupakan malam pertama aku dan rakan-rakan join silat tari kat BRC.....even silat tari nieyh dah sebulan dieorang latihan tapi still jugak masih blaja basic2 je....
so mlm nie kami turun latihan & TIBA-TIBA!!!!

coach kami minx la kami untuk ajar-ajar la junior nie....basic punye step la....so ak gan kwn2 aku nie mmg fail la bab2 nak ngajo orang...so kami pon main2 la......dlm kami main2 tuh boleh pulak ader oarng marahkan kami sebab main2....alahai siap marah smbil cekak pinggang agik.....hairan la kami kenapa lak nak marah kami yang senior nie sedangkan kami dah taw dah basic step tuh.....so kami pon ckp la kami nie senior hah terus diam x ckp ape2 dah...padan muka kaw labu sayong!!!!jadik senior tuh x pyh la nk berlagak sangat kami pon senior p x der la marah2 pon.....

so cite kat atas mmg xder kaitan gan junior pon ok nieyh lagi satu story aku nak habaq kat hampa...
ade 1 minah nie......kerek gile......lau owg wat slh bukan main lagi die menegur kesalahan kami tapi lau die wat slah lagik la teruk....mybe die ingt aku ni junior la....boleh pulak sound2 aku...ape ko ingt ko senior ko bgos sgt ke?????org yg pro pon x kecoh mcm kaw la nyonya.....skali bile coach tnye siapa senior angkt tangan....aku pon angkat la tangan then aku terdengar la nyonya tuh ckp....
"ooo...die nieyh senior ke....."
hah baru ko taw aku nie senior????amboi tadi belagak bukan main...!sengal....dah la marah junior mcm junior tuh adek beradek ko je kn?????biadap!!!!
ape2 pon x kire la kite junior or senior tapi kite tetap 1 so plizz jgn la senior buat junior mcm mereka tuh budak2 n junior pon kdg2 behave la jugak....akk2 senior nieyh msing2 dah tue mudah sgt nk mara n tersentap.....so baik2 la sesama kite....
ok tuh jep aku nk story la.......penat taip hahahahaha.....!

2 comments:

dariilhamkehati said...

eyh , ak ngt citerr yang kt uma tuh , hehehe ~ junior ak kat sini bebaek jerr , apetah lagik la senior .. hehehe !!

c!kon!ech!c said...

nie payah lau senior dah tua dari kite......haish sengal la.....sakit pulak aty aku....lau cite sal umah tuh yg tajuk junior oh junior tuh....