Coretan Kekanda

Petang nie....
dengan keadaan perut ku masih kosong
namun aku tidak mampu menjamah nasi walaupun sedikit..
jenuh kwn baik ku lily ngajak aku makan tapi hati ak lebih berasa sayu.

Entah kenapa sambil melihat gambar2 lame aku terkenang kembali kepada arwah ibuku..
dye sangat cantik di mataku, sangat penyayang,

Jadi bagi ak melepaskan rindu ku ak menatap foto-foto lama tinggalan arwah ibuku...
foto-foto ini peneman kepada aku...
di dalam beg yg aku bawa ke mana sahaja pasti akan terselit foto kngan aku dan arwah ibuku..

Sambil blogwalking tadi
aku pon singgah kat blog kekanda aku.....http://langgas.blogspot.com/search/label/Family%20and%20I
ni merupakan link cerita dari kekanda aku terhadap arwah ibuku & mengenai aku...
sedih dan pilu apabila membaca entry kekanda aku
yang begitu menyayangi aku...selepas ibuku pergi meninggalkan aku...
aku sepi...tanpa sebarang keceriaan lagi....namun ape terdaya..aku hanya mampu berserah..

Ya Allah....semoga kau panjangkan umor orang2 yang aku sayangi..
aku harap aku masih sempat untuk menjaga serta membalas budi mereka-mereka yang telah berjasa kepadaku.

3 comments:

dariilhamkehati said...

wah , sedihnyerr ...

c!kon!ech!c said...

sedih kn???
tbe2 terkenang....

dariilhamkehati said...

biasala tuh , kena la kenang , orang yang dah takde memg sangat perlukan kite ngtkan dye , lebih2 lagi dlm doa ...