gigi Besi!!!



Tgok gambar kat atas....agak2 per yang ak nk story nie...kn2???

hah kali nie entry aku macam pelik jerp....
hahahaha...ape yang ak nak story nie...
kejadian pgi2 tadi mase aku tgah sibuk dok dalam shower...
aku nie memg style aku,aku mandi dlu baru la aku cuci muke n gosok gigi...

ak pon mandi la mcm bese p yang peliknye...
bile aku gsok gigi dengan asyiknye tibe2 ak rse der bende tersangkut kat celahan gigi ak
p dek kerana mengantok punye pasal ak pon wat derk jerp dengan ape yang ak rse
ak pkir ooo sise mknan kot mcm aym ker tersangkut...
ak pon teruskan la mengosok gigi ak mcm bese....

habis jer menggosok ak pon...kuar la lap2 bdn sume...
tibe2 ak trase der something lekat kat gigi aku...
ak tarik2 x lps2.....

hampir-hampir la ak nak termuntah sebb bende to lekat
selame 20 minit ak trik2 x kuar2 gak....
ak smpi ngelejat2 dar pk pe bende la dlm mlot ak nie...
lastly untuk yang keberaparatus kali ntah ak cube tarik...
akhirnya terkeluar la jugak...

ak belek2 la bende asing yg melekat kat gigi ak tuh...
mcm tali tangsi p x kn la ak mkn tali tangsi...
peh to tali to warne biru....

ak pon terus tersenyum kambing...
sebabnye...tali tu rupenya berus gigi ak la....
hahahaha...kelako....sgt bagi aku....
blum penah der org gosok gigi smpi tercabut berus...
hah...giler punye gosok gigi la...
sumpah pas jer dripada to tros ak buang berus gigi aku to yang usianye baru 3 minggu...

lau la berus to bernyawe lame dar dye menjerit2....
k la geng smpi kat sini dulu la...
mau titow....sok nk jalan2 gan housemate...bye2....

p/s:gambar di atas sekadar hiasan

4 comments:

Azee Hana said...

weyh,,ko makan berus gigi ye..haha

c!kon!ech!c said...

idak la azee...ak pon xsedar berus gigi aku yang rapuh......

dariilhamkehati said...

hahaha , gile ganas kaw berus , laen kali kaw cnap pic berus tuh , sebab kaw hampir memfitnah berus gigi di atas , hahaha !!!

Anonymous said...

pngalmn y mnarik..bli y mahe cket brus gg k..huhu