Saye Sayang Mereka!!!

Assalamualikum!!!
Tok...Tok...Tok...nk ketuk pintu hati u all dulu boleh???
Hehehehehehe...

Ok entry kali nie.....aku nk story kat mengkome-mengkome sekalian..tentang orang yang sgt aku cintai n orang yang paling penting la dalam hidup aku nieyh....

Calon2 bagi Carta Hati untuk tahun1991 sehingga 2012 adalah......

Ttttttaaaarrrraaaaa......


nie la Ayahande yang tersayang!!!


ini lah family abg aku plus yong aku n anak2 buah aku yang tersayang


ini mama sye dengan adik kiter larh!!


hj Ahmad Rifki Bin Abidin

ok next person is my beloved friends yang salu dengar masalah aku n yang senttiasa menyokong aku dari blakang thanx u awk...


thanx 4 all your support til now!!!




I miss ALL of YOU!

2 comments:

dariilhamkehati said...

aku3 ??? hehehe ~

Sam said...

Assalamualaikum.

seronokkan kalau ada orang sekeliling kita yang sayang dekat kita. tambah-tambah family