...MerDeKa RayA PerSadA...

Assalamualikum...hello...good morning sumenye...
Hehehehe...mood aku happy hari nie...keh2...

Happy sebab satu lagi event yang persada buat aku join...
sebelum2 nie mmg join tapi aku tidak lah kerap sangat join...

Mybe nie xtvt terakhir persada yang aku akan join kot....alah x pe bukan aku majuk pon cume....
memberi ruang kepada diri aku yang mengambil 22 Jam Kredit untuk sem nie...hah..PENAT ok???

so aku mls nk citer panjang nie la antara gambar2 yang aku rakamkan bersama dengan camera DSLR bak kate kwn aku niey cik CP kiter kamera diselar...hah mcm2 la...
hehehehe...so nie moment ak gan rakan2 aku di Dewan Banquet DeTar Unimas...UNIMAS GEMILANG!


Ini persiapan sebelum bermula......

Beg yang akan diberikan kepada tetamu

yang baju biru tuh junior aku..keh2...nie pendaftaran

TNC kesayangan kami...Pure Anak Felda ok??


Antara yang hadir termasuk media

masih menanti kedatagan tetamu

muke lapor!!!!!

lebiu kak YONG..


Ini Kegilaan Kami Bile Bertemu DSLR!!!




                                                                    Kami lapar!!!!

MY BFF!!!

Keluarga Bahagia..hahahahha..

3 comments:

dariilhamkehati said...

pergh , kebaya gitu , bak kate warden hostel f6 dlu , minah ronggeng , hak3 !!!

c!kon!ech!c said...

hahahhahaha...ok x????
kah2...ak memang x confident lgsg nk pkai kebaye..p kwn aku la.....puji bukn main lagik aku pon pakai la...
nie first time kowt!!!hahahaha..terasa lucu sgt2!!!

dariilhamkehati said...

hahaha , takde lucu cgt la , okei jerr , hak3!!