168 jam 7 hari -

Assalamualaikum tuk2....
kawan-kawan dah tidoq ka???
cek nak story kat hanpa nieyh mai2....!

ha tengok tajuk tuh betul2...tenung rapat2...
agak-agak korang leyh agak x ape yang aku cube nak sampaikan???


ok lah aku x nak sambung cerita ini....tapi aku nak korang yang sambung ok???


Selama 168 jam 7 hari aku....................................................?

ok Dilla nak korang tolong lah sambungkan...ok?
x der hadiah tapi sekadar nak taw ape lah cerita disebalik penyataan di atas...hehehehehe...!

dilla akan story kan ape yang terjadi k pas 5 hari pos nie di pos kan...!

p/s :thnx u syg2 yang drop citer nieyh kat kotak komen syg u all ketat2!


9 comments:

Sammy Winchester said...

Selama 168 jam 7 hari aku duduk termenung melihat baju-baju cosplay milik abang ku. aku hanya mampu mengeluh. bila lagi akan aku mula mengorak langkah untuk menjadi seperti abangku, cosplayer yang hebat? Pattern-pattern hakama dan gi di biarkan berselerak di atas meja study ku dan aku mengeluh lagi~ CF (comic fiesta) lagi sebulan jer.. sigh~

Pwincess said...

Selama 168 jam 7 hari aku online. Cehh.takde lah. Gua tipu je. Ahaks!

kinara kinatara said...

Selama 168 jam 7 hari aku memandang pusaranya kesayuan..pusara itu masih baru.masih tiada rumput meliar masih merah tanahnya.saat itu aku terfikir bilakah waktu ku akan tiba.sudah cukupkah amal dan taqwa ku selama ini..aku semakin takut takut aku kecundang di kemudian hari..hati ini semakin sayu..perlahan2 air mata menitis di pipi dan saat itu ada yang menyentuh bahuku.....

::Misz sunsWeetz:: said...

Selama 168 jam 7 hari lagi aku bergelar tunangan owg hehe..pandai2 je aku reka citer haha cepat2 nk tau sambungannya hehe

c!kon!ech!c said...

thnx u misz sunsweetz...!ok lagi 4 ary dilla update ok???sabar tau!

dariilhamkehati said...

hehhe , adei , kaw nih d , kalaw yye pown cube jangan tnya benda yang ade nombor2 nih , ak lemah matematik kaw taw tak ?? jadik ak blurrr !!

Puan Siti said...

Selama 168 jam 7 hari aku & dunia ku akan berubah tanpa mu di sisi sayangku..cewaaahhh..I love You..:P

c!kon!ech!c said...

adoi bukn minx ko kuarkan formula add maths pon..aiyooo

deeyafa said...

http://deeyafa.blogspot.com/2012/11/segmen-saya-follow-awak-awak-follow-saya.html

awak telah di tag :)