Continue....168 jam 7 hari aku.....

assalamualikum!!!!
hai kawan2....yang saye kasihi sekalian....hehehhehe...ok
masih ingat lagi x cerita yang dilla suruh korang sudah kan....tapi dilla ader janji yang dilla akan bercerita kan kenapa entry tuh tajuk macam tuh kan???

so sebelum nak mula kan cerita nieyh...dilla nak say thanx  dulu kepada yang sudi drop comment n sambungkan story yang telah diberikan...!








ok mereka2 ni lah yang komen kat dilla punye entry yang bertitle




ok lah thnx u lagik skli lah kat korang-korang yang rajin layan blog dilla nieyh 
thnx u sesangat2..tanpa korang sapelah dilla..hah poyo lak..
ok kite proceed gan story k???

kisahnya bermula.....

Selama 168 jam 7 hari aku.....
aku x tutup lappy aku..sebab????
sebab keje aku yang terpaksa dihantar pada tarikh 18 November 2012..
aish punye lah seminggu cuti deepavali aku siapkan kerja aku...
at last rupenye assingment aku tuh perlu dihantar hari khamis bersamaan 22 November 2012..
huhuhhuhuhu...sedih tapi mujur lah aku dah siap 
even sorang pon x bagitahu kat aku assingment tu sepatutnya hantar bile tapi aku bersyukur sebab aku dah siap awal so x payah la aku nak pening2 kan pale aku...hihihihihi....=D

thnx la kepada rakan-rakan yang x bagitahu kat aku tarikh sebenar penghantaran assingment tersebut!

korang bayangkan lappy x ditutup selama seminggu kepanasan mencecah suhu oven taw....
buktinye nieyh ha...

hah nampak x coklat aku mencair???padahal coklat tuh jauh dari lappy aku...

erhmmm so korang janganlah jadik macam aku k???

peace yaww!


3 comments:

Annamariana1989 said...

fuh, dahsat 2 sampai seminggu x tutup...

dariilhamkehati said...

pergh , sminggu derr ,asal lak ?? mase g solat ke makan ke , tutup la kejap , bhy taw , silap2 terbakar ...

Unknown said...

jgn buat lg tau dilla..bahye. silap2 kne bli lappy baru t..btw, coklat tu nmpak sdap.heheee ^^,