~Yeah I'm Done!~

Hello Guys!!!
I'm Free.....hah enjoy!

Alhamduliallah tepat jam 6.25 kesemua assingemnt untuk dihantar esok sudah siap!!!
yeay...opppssss!!!
tunggu dulu la cik dilla oi!!!

jangan terlupe banyak lagi assingment yang awak x siapkan ok..!
nie die list kerja tuk bulan ini...!


ok lah....nie baru list jep belum mule lagik nie adoi parah la ko dilla...
erhmmm semoga segala pekerjaan dapatlah disiap kan dengan jayanya...

ok ak ader habit baru...hahahaha..
tataw la kenapa tapi sekarang kalau aku nak wat assingment aku perlukan coklat
x kire lah Crispy ke, Kinder Bueno ke, Cadbury ke...tapi mesti ade lah
kalau x ade aku jadik macam x boleh nak siapkan assingment
huh....
mybe disebabkan terlampau stree oleh hal yang demikian ak memerlukan coklat
sebagai ubat penenang aku...!

ok lah bukti ak kuat makan coklat sekarang!


see Cadbury big size...first time beli yang besar cam gini
sentiasa berada kat area lappy aku...!

P/s: tadi blog jog...tetibe rase teringin nak join segmen la or GA la....
tapi masih x mampu memberikan komitment yang penuh!so sad....=(


6 comments:

kinara kinatara said...

wah banyak nya lagi 2..huhu:)

c!kon!ech!c said...

kan....memang bayak cik kinara....udah wat tapi still x hbes2 lagi....x turun site lagi...ya tuhan sgt penat..

Dikbee said...

makan coklat leh ilang stress tp kalu berlebihan leh dapat kencing manis... :)

c!kon!ech!c said...

hahaha...Dikbi...setuju dengan kenyataan itu...huhuhuhu badan pon leyh naik..!

dariilhamkehati said...

ak punye tmpt note2 tuh dah jatuh rebah ke lantai , sekarang hidup ak ngah serabut tak terurus :P

c!kon!ech!c said...

hahaha...tuh bukn aku punye yg tempt letak notes tuh...mmber ak punye tumpg jak..