~yey! habes suda bha!

Hai warga2 blogger...sihat???
Dilla sgt2 sihat n terlebih sihat ahhhha....
ok jgn ketawe lebeyh2 ok???

tanggal 17 November 2012 nieyh merupakan penamat n penutup bagi exam mid-term aku!
yeay..!riang hatiku tidak terkira lagi mane x nye almaklumlah dah bebas dari membaca nota yang tebal2 tuh...
ok firstly thnx god sgt sbb ak dah siapkan assingment...so aku dapat lah merehatkan diri aku skejap...

so Reseach Method aku dah siap!just tinggal untuk group assingment jep.kene g kerja lapangan...
then subjek Basic Concept n Economic yang masih tergendala...aishhh...
bagi la otak aku berfikir dengan cepat dan kritis ok???

So overall untuk semester nieyh memang aku tersangat busy...tido??
aishh jgn ckp la aku nieyh memang dah seminggu tido aku x berQuality lansung..
mate???
of course mate panda!!!

SO????so ape...so pakai la ubat kn???hahahaha...
ak dah merepek sgt2 dah ok lah bubye!

sudah habes bha ku punya exam!

4 comments:

Dikbee said...

Congratss ...dah abis exam...heppi la kan...

c!kon!ech!c said...

YEAH!!!tapi penderitaan tidak lagi habes!!bhahahaha...

dariilhamkehati said...

eleleele , exam pe je pown :P ak takde mid2 nih , hahaha , okeyh , saje nak riak :P

c!kon!ech!c said...

okeyh la fine ieya..ko xder mid...!