Segmen Saya Follow Awak,Awak Follow Saya




Assalamualaikum semua...!apa khabar???
ok lah terkejut x tgok title kat atas.....mungkin yang akan terkejut adalah hamba allah nie CP namenye....

hahaha...nak ketawe lak bile buat pertama kalinye aku join bende2 nieyh...so this is my first try....!

aku telah di tag oleh si cumil nieyh Deeyafa...maaf tataw name sebenar awak..
tapi yang pasti name aku telah di tag oleh beliau
so petang nie sementara bertweet2 aku pon try lah wat bnde nie..ok?

so syarat2 nye adalah:
-Follow blog saya dulu :) *wajib!
-Buat satu entry bertajuk "Segmen Saya Follow Awak , Awak Follow Saya" :) 
-Copy paste banner di atas dan linkkan banner tersebut pada link post ini. -
-Follow twitter saya @JannahNoona *tak wajib!
-Tag 2 atau lebih orang rakan blogger yang followernya bawah 100 atau lebih. *make sure mereka tahu mereka di tag!
-Copy paste link entry anda dan letakkan di comment entry ini. *make sure betul!
-Printscreen jumlah follower terkini.



    klik la picture yang gerak2 kat atas tuh untuk tahu dgn lebih lanjut...

    so ini jumlah follower saye..:


    rakan blogger yang di tag :





    so segmen ni tamat pada 10 disember 2012...

    p/s : this is my first time....

    5 comments:

    dariilhamkehati said...

    wakakaka !! okeyh , ak dah gelak guling2 , mase ak tgk tajuk entry , 100x ak pejam celik , hahaha !! gud2 , mudah je kan ?? kaw je taknak try , hahaha !!

    Unknown said...

    goodluck k.dila..=)

    c!kon!ech!c said...

    thnx u beb....!aku pon tatw la mcm ne...time to gah tweet2 p depa lambat lak reply tuh yg ak buat bende nie sementara tunggu!

    Unknown said...

    Selamat bersegmen :)

    Unknown said...

    jom kta follow memollow :)